"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, May 21, 2011
9:40 PM

Salamblogger-emoticon.blogspot.com

Hari ini saya keluar pergi tonton wayang dengan kawan kawan saya seperti Ema , Ayie , kakak aku dan Efat si tonggengg . Hahah Maaf efat tapi memang betul pun . Aku tengok wayang cerita Nur Kasih The Movie . Alahh yang kat tv tuu setiap kali iklan confirm keluar "Eksklusif di pawagam SAHAJA , SAHAJA , SAHAJA" entah berapa banyak kali sahaja lah dia nak buat kan . Hahah dah dia kata kat pawagam sahaja sahaja sahaja , so aku apa lagi . Memang nak tengok ah citanya kan . Haha . Ni cerita dia
|
|
V


Ni lah cerita dia . Nak dikatakan cerita dia terharulah jugak . Huwaaaaahh , hebat sangat . Ramai yang mengalirkan air mata . Haha orang sebelah aku pun mengalirkan air mata . Tak sangkaa doee . Haha efat cengeng kau kann . Rindu Faz lah tu kian sebab tu kau nangis . Hihi kantoi doeee

Seterusnyaa , aku nak cakap yang part ni pulak . Hari ni hari bermasalah sedunia ke wey ? Yelahh korang nak tahu tak ? Kakak aku ada bermasalah dengan Bf ni . Ema ada masalah dengan Ayie . Manakala si Efat ni pulak ada masalah dengan GF dia . Haiyaaaa kesian diaeorang . Alhamdulillah aku tak bermasalah . Hehe *tak bangga okay . Mungkin ada aku je kot ada bermasalah . Haha kalau aku tahu semua orang akan ada masalah hari ni , aku tak akan keluar doe . Hihi belagak lebih kanblogger-emoticon.blogspot.com

Yang penting hari ni , Wowwww sangat membosankan . Tapi kalau ada Efat kan wey dia buat lawak bodoh dia tu .Boleh lah best SIKIT je . Haha Kakak aku cakap kat aku " Haishhh nasib baik ada efat ni . Kalau tak aku muram je,Tak gelak langsung" . Haha kau tengok annoying doee efat ni . Btw thank you Efat , Ayie , and Ema . Dah lama pun tak lepak dengan korang . Lagipun nanti cuti 2 minggu kan korang busyy bukan . Hih blogger-emoticon.blogspot.com

Sincerely,
Nur Emmy Syakina