"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Monday, May 16, 2011
5:20 PM

Salam

First sekali saya mahu mengucapkan Selamat Hari Guru Sedunia yang ke-40 . Wahhhh hebat dahh 40 tahun . Bangga cikgu cikguu aku . Tepuk Tangann . Yeyyyy , saya sayang cikgu cikgu semua *okay itu ayat jee , mwahhha

Sehubungan dengan itu , aku nak cerita ni . Tadi sempat pergi bilik guru disebabkan nak ambil fail Physics . Aku tengok muka cikgu tu muram je . Aku pun berkata dengan kawanku,

"Wey ucap selamat hari guru ahh jom"


Kawan aku cuma menganggukkan kepala . So apa lagi kiteorang pun ucap lah . Ecehh tiba tiba muka dia teruss tersenyumm doe . Tak sangka gila haha . Yelahh cikgu tuu kalau time mengajar memang serius masam gila dah muka cengkung dah pun . Tuttt tutt tiba dia tersenyum . Fuhh sejuk hati aku . Confirm physics A++ . Hahah jangan mimpi lah weyyyy . Lepastu dia cakap dengan kami ,

"Dah ambil fail belum ?"


Perhhhh sumpahh cair gila doee . Tak sangka dia berkata baik begituuu . Wahhhh terus terubah perasaan . Haha semua muka tergamam tak sangka dia akan berkata baik gilaa begitu . Mwahhah tapi hari ni je tu . Esok perangai dia kembali yang asal . Yeyyyy sukaaa . Tetapi sekali lagi ingin mengucapkan Selamat Hari Guru Sedunia . Tahniah ! Yeyyy Clap your handblogger-emoticon.blogspot.com

Sincerely,
Nur Emmy Syakina