"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, May 14, 2011
9:48 PM

Salamblogger-emoticon.blogspot.com

Hari ni kan saya keluar pergi tengok wayang di Berjaya Time Square . Huaaaa Gempak bukan main lagi . Orang yang tengok pun fuyooooo ramai gila . Confirm laku cerita ni kata aku dalam hati . Memang betul pun lakuu . Fuhhh tepuk tangannn . Tahniah Farid Kamil . Saya suka cerita awak . Banyak kelakar . Hih . Saya tengok cerita ni semalam
|
|
V


Awak Farid Kamil saya terpukau dengan cerita awak . Tahniah sangat sangat . I LIKE . Seterusnyaa , hari ni saya jumpa pelbagai orang seperti Mohd Zulhairi iaitu orang yang pernah minat saya dan saya minat dia tetapi dahulu sahaja dan saya terjumpa dengan EX boyfriend saya iaitu Wan Zainal . Wahhhh bertuah kan saya hari ni . Tetapi saya tak suka tauu awak semua . Lepastu saya berkata dalam hati

"Lepas ni jumpe Pais pulak ke ? Janganlah*muka cengeng"
Tetapi yang penting saya suka pada hari ni . Kerana saya jumpa pelbagai orang tahu . Huhu . Abg Faiz , kawan awak yang bernama Ariff tu comel bila senyum , Manakala kawan awak yang agak agak mata kucing tu macam banyak mulut dan kawan awak yang bernama Hafiz tu fuhh handsome . Okay dah boleh stop puji , hih Lain kali kan abg faiz bawak satu sekolah kan . Lagi senang .Kat pawagam tu biar penuh dengan satu sekolah tau tau . terima Kasih ,hihblogger-emoticon.blogspot.com

Sincerely,
Nur Emmy Syakina