"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, May 7, 2011
11:32 PM

Salamblogger-emoticon.blogspot.com

I've got tag from someone yang bernama CIK FAZ Dah lama pun tidak chatting dengan dia . Sekian lama akhirnya . Haha okay tak ada kena mengena . Aku tengah frust ni . Adalahh pasal something . Private sikitt doe . Tak boleh bagi tahu . Hihi okay teruskan ,

15 RANDOM THINGS ABOUT ME:

1. Nama tak berapa sedap iaitu Nur Emmy Syakina Kamarulzaman
2. Anak yang kedua daripada 4 beradik tetapi tak serupa langsung .
3. Lahir pada 08 Mac 1995 . Mama cakap aku lahir sebelah pintu nak bersalin . Tak ke kejam . Haha
4. Suka buat macam macam seperti tidur , makan , chatting , kacau budak budak . Sampai budak budak pun tak suka aku dah =='
5. Tak hebat macam diva . Seorang yang biasa dan tak terlalu baik . Kata orang orang yang mengaku baik tu tak semestinya baik kan
6. Seorang yang tingginya 170cm dan boleh jadi alah alah SUPER MODEL lah kononnya (yang tu kawan aku yang cakap) , tetapi tak nak .
7. Memakai selendang , pashmina dan tak cantik langsung . Serius ! Tak tipu
8. Tak suka buat call and super saver . Tak juga suka sangat texting dan terutamanya tak suka kena topup . membazir kecuali utk org tersayang . But masa ni tak ada orang sayang lagi . So malas nak topup dan malas nak onn HP
9. Seorang pemalu lah kononya tetapi dalam diamm . Hambek kauuu
10. Suka bermain dengan kucingnya yang bernama Chah Alam . Jyeahhhhh
11 . Suka buli kawan-kawan dia . Huahahha
12. Aku tak ada BF . Maybe tak sesuai ada bf . Yang tu mak aku cakap sebab muka aku nampak ganas macam metalicca . Hiyaaaa
13. Setengahh rajin setengahhh malass
14. Aku nak jadi marine biologist , tapi aku rasa impian tu tak kesampaian . Jadi aku ingin jadi pengarah filemm . yehhhhh Boleh jadi .
15 . Akhirnya habis juga . Otak aku blank . huaha

5 RANDOM THINGS ABOUT THE TAGGER.
1. Dia kuat
2. Boleh juga Cantik
3. Boleh juga lawa
4. Langsi wohhh jangan main main
5. Hebat . Tak macam aku . Lopekk blogger-emoticon.blogspot.com


Attention : Siapa nak ambil lah . Saya tak kisah . Hihi Silakan

Sincerely,
Nur Emmy Syakina