"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Friday, May 6, 2011
9:43 PM

Salam

Okay itu ayat title aku yang mereka nya sendiri . Tiada mahu copy paste ayat orang . Tak ada life buat macam tu lah kan copy paste ayat orang . Yang ni original punya ayat . Tiada cetak rompak . Aku bersusah payah berfikir tau mahu buat ayat . So jangan nak mengada copy paste . Cepuk mahu !

Tidak lama lagi 8/5 , hari yang ditunggu tunggu oleh ibu sedunia . Walawey hari ibu lah . Korang jangan lupa ni . HARI IBU . Wajib sambut . Ibu dah penat melahirkan kita dah nak separuh nyawanya pergi . Tak baik tak sambut .Dengar tu ! Ha mula lah ni aku nak bagi ceramah . haha

To mama beloved ,

Ibu , ibu engkaulah ratu hatiku .
Bila kau menduka aku juga turut menduka .
Bila kau gembira , aku juga turut gembira
Aku sayang mu wahai ibu

Yeyyyy tepuk tangan . Okay baris pertama tu aku ambil dari lirik susu apetah . Aku pun tak tahu haha . tetapi yang baris sampai bawah adalah ayat aku sendirii . fuyoooo hebat heheh . Tak habis lagi tuu

sambungannya ,

Ibu kau susah payah melahirkan aku
Dengan sekerat nyawa sahaja kau melahirkan aku
Kau teran aku dengan kuat dan terlalu sakit
aku faham dengan kesakitan mu itu ibu

Last sekali INA SAYANG KAN MAMA UTK SELAMA-LAMANYA okay . Masuk dalam buku hutang . okay mama . Hehe Love you mama . Muahhh muahhhblogger-emoticon.blogspot.com

Sincerely,
Nur Emmy Syakina