"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, November 13, 2011
12:06 PM

Salam


Pesanan : To All SPM candidate 2011 , good luck to you . And please do your best . Do not give up and please focus . Don't worry you can do it no matter how what . Alright !

Mereka bakal akan tempuh pelbagai soalan pada hari isnin nanti (14/11/11) . Wahhhh saya pulak yang cuak sangat , padahal saya tidak ambik SPM pun . hehe saya ambil SPM tahun depan . Wahaha disebabkan itulah , saya kena baca buku mulai sekarang kalau tak last last minute baru nak baca . Kang keluar slip peperiksaan menangis tak berlagu .

Awak semua , SPM sangat penting kan untuk masa hadapan . Tetapi kalau tidak berjaya nak dibuat macam mana kan . Dah takdir kita macam tu . Berapa banyak usaha kita letak pun , akan jadi macam tu . So tidak semestinya tidak berjaya dalam mata pelajaran kita tidak berjaya dalam hidup kan . Kita tempuh pelbagai cabaran dalam kehidupan seharian sampai lah akhir hayat kita . Kita berusaha untuk hidup walaubagaimanapun . Itulah dikatakan kejayaan dalam hidup . Cehwahhhh dah macam pensyarah lah saya . Hehe !

Again , Good Luck to All SPM candidates 2011 .

Sincerely,
Nur Emmy Syakina