"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, November 13, 2011
10:46 AM

Salam

Alright , hari ini saya akan tulis mengenai markah peperiksaan saya yang tidak berapa puas sangat . Huwaaaaa , awak semua saya sedih sangat sebab markah saya terlaluuu siiiikitttttt sangat . Agaknya saya ni memang b***h lah kot . Huuuuu !

Maklumlah sekarang ni saya cuti sekolah . So saya tidak dapat kesemua markah saya . And then , saya pun lupa sekarang kan zaman dah moden dan canggih . So saya tengok lah di internet . Hehe korang nak cuba silakan lah . Di sini , click sini.


Wahhhh , tengok betapa teruk kan markah saya . Ahhh tidak ! Macam mana nak SPM kalau macam ni markah ni . Haishhh ! Nak buat macam mana kan ? Saya ni bukan dilahirkan pandai macam seseorang itu kan . Walau bagaimanapun , saya kena berusaha sendiri untuk mendapat sesuatu yang lebih baik. Jangan risau . Saya akan perbaiki apa yang boleh dan insya allah akan buat yang terbaik . Tetapi saya rasa bersyukur sangat kerana saya tidak ada failed . Alhamdulillah . Syukur kepada tuhan .

Sincerely,
Nur Emmy Syakina