"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, October 23, 2011
12:45 PM

Salam

Semalam saya keluar semata-mata untuk tengok movie . Haha nasib baik lah cerita tu terbaik gila . Tak adelah membazir duit saya macam tu je kan kan . Semalam saya pergi pavilion . Sebab kat situ je ada cerita ini . Kalau tidak saya memang nak tengok dekat berjaya time square , tapi tak ada pulak . Cisssot

Saya booked ticket pukul 2 petang . Fuhhhh jangan cakap ramai gila . Terpaksa lah ambil dekat second place depan screen . Sakit tengkuk dok pandang atas je . Muaahha . Tapi sebelum tu , saya nak cerita ni , hall movie yang saya nak tengok ni hall 12 . Saya pulak tersalah masuk dekat hall 10 . Saya pun pelik , apehal lah tak ada orang langsung , and then saya keluar tengok , rupanya salah hall . Fuewwww sumpah malu gila . Ada orang nampak pulak tu , okay saya buat dunno . Macam tak ada apa apa berlaku . hehe


Alright, saya nak cakap ni . Sebenarnya saya tengok cerita Paranormal Activity 3 . Fuewwhhhh sumpah cerita dia creeepy gila doeeee . Nampak real . Kesian kesian . Saya rasa awak semua tidak boleh terlepas cerita ni . Cerita dia memang syioooook and tragis . Banyak part terkejut berbanding paranormal activity 1 and 2 . Hehe sebab tu lah saya suruh awak semua tengok cepat cepat.

Tapi kan saya tak puas hati lah . Tak kan lah ending dia macam tu je . Seriously tak puas hati . Lepastu kan yang saya peliknya yang dekat dlm trailer tu tak ada pun part dia dalam movie . Tu yang saya pelik gilaa tu . Haihhh tapi saya rasa lepas ni ada paranormal activity 4 . Fuhh tidak sabar lerrr . Lepasni saya nak tengol breaking dawn part 1 pulakk. Fuyoooo tidak sabar sangat sangat . Hih

Sincerely,
Nur Emmy Syakina