"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Friday, October 21, 2011
8:38 AM

Salam

Alright , minggu ini setiap malam pada pukul 11 , saya akan duduk depan tv dan menonton satu cerita ni . Saya suka betul tengok cerita horror ni . Walaupun dia sangat seramm jugak lah , saya nekad juga nak tengok sebab cerita ni best sangat .


The Walking Dead. Inilah cerita yang saya cakap kan . Cerita diaaa best sangat . Kalau tidak percaya tengoklah setiap minggu pukul 11 dekat tv Star Movie . Confirm teruja nak tengok . hehe tapi sebenarnya saya nak tengok cerita ni first sebab zombi , second macam mana ending dia nanti . Maklumlah kalau tengok last episode first episode tak tengok buat apa kan . Serupa tak payah tengok . Tak syokkk ler . Third , sebab hero dia lahhhhh . Hensemmm sangat .






Tu haa yang pakai baju officer . Hensemmmmm kan . Okay muka dia macam adam levine . Sebijik gilaaaa der . Hehe tapi adam levine lagi hensem lah kan kan kan . Tapi yang penting watak dia dalam ni sumpah baik gila ah . Maklumlah dalam movie je kan baik. Haha buruk sangka pada orang . Tak baik betul .

Sincerely,
Nur Emmy Syakina