"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Thursday, October 20, 2011
2:21 PM


Salam

Okay hari ini saya sangattttt lah happy sebab kenapa ? Sebab saya sudah habis exam wey . Happy tak terkata lah . Alhamdulillah . Actually saya belum habis exam . Lagi satu paper sebenarnya tetapi maklumlah paper tuuu lepas deepavali . Sebab tu lah saya suuuuuukkkkaaa sangat sangat lah .

Yang peliknyaa lah kan , kenapa cikgu bagi kami cuti seminggu . Wahhh melampau nah . Tapi takpe . Saya memang suka . yeayyy boleh release tension sekejop je . Hehe walaubagaimanapun , saya nekad lepas habis exam je saya nak cari kerja . Hihi saya nak rasa juga macam mana ada duit kat tangan sendiri kan kan . Muaha batak gila derrrr

So selama seminggu ni saya akan duduk rumah , online , makan dan tidur . Awak , saya cakap sangat lah bosan bosan bosan . Betul betul bosan .


Sincerely,
Nur Emmy Syakina