"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Monday, October 3, 2011
1:59 PM

Salam

Okay topik hari ini ialah Ina High School . Trololololol , Ina High School ini berasal dari jepun nun sana sebelah timur tu .Alah siapa yang tidak kenal jepun kan ? Tipulah tuuu kan . Alright , actually mereka datang sekolah kami kerana program pertukaran ke jepun . Apa apa je lah kan .Nak dikatakan ramai lah jugak yang datang dari sana .

Kami dibahagikan kepada 5 kumpulan iaitu stesen 1 : Traditional outdoor , stesen 2: Bahasa Arab , Stesen 3 : Bahasa Melayu , Stesen 4 : Art attack and stesen 5:Science . Okay nak taknak saya telah dimasukkan ke stesen 2 : Bahasa Arab . Muahaha

Okay setiap sorang mesti ada partner jepun . Saya punya partner jepun lelaki . Hensemmm sangat tau . Putih melepakk . Nama dia Mr.Chiba Kazuki .Auwwww gedik nyahh . Hehe actually , partner seorang kawan lelaki saya ni lagi lagi lagi hensem . Nama dia Mr.Tsuya Shoma . Sumpah cair bila dia senyum . Duhhhh ! Sempat juga mengapture picture untuk kenangan .

Hensem kan dia ni . Fuyoooo gatal >.<


Ni lah nama dia Mr.Tsuya Shoma








Alright ,yang ni buang tabiat lah rasanya

Yang ni BF saya . Hensem kan kan ;)


Yang ni headmaster sekolah Ina Baraki high school




Comelkan orang jepun sebelah saya ni . Putih

Yang ni pula , saya dan kawan-kawan saya .
Mereka adorable kan kan


Yang ni pula wakil bagi sekolah ina baraki tu .
Hensem jugak ;D



Yang ni pula partner saya . Comelkan dia ;D

Ni kawan rapat saya , Syafiqah anak Zakaria

Well dieorang sangat awesome and not bad sporting .Fasih pulak speak arabian .Hihi walaupun mereka ni malu-malu kucing lah kan . Elehhh biasalah tu. Kalau saya cakap mereka punya bahasa lagi ah tak faham satu hapak . Haha .

Sepatutnya sampai petang . Tapi pengetua tak kasi . Mengada je . Tahun lepas sampai petang . Maklumlah kan , pengetua dah tukar sebab tu peraturan pun ketat nak mampusss gila . Kalau tak boleh lepak dengan mereka lamaaa . Sioooooooot lebih !

Sincerely,
Nur Emmy Syakina