"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, October 2, 2011
8:06 PM

Salam

Hai kembali lagi sekali , and sekali lagi dan sekali lagi . Okay annoying gila doe . Alright ! Dahh jangan banyak bunyi . Kalu taknak baca , tu ha teka button atas [x] . Saya tidak mengharap awak baca pun . Trololol !

Okay , saya online lagi . Wahhh betapa bagusnya saya hari ini . Kalau boleh saya memang ak online setiap hari sampai lah mata saya bengkak dan rabun . Nanti kena pakai cermin mata ,muka pun macam orang tua . Bagus sangat !

Okay , tadi saya sempat stalker seorang budak ni . Okay maaf dia lebih tua setahun dari saya . Saya hormat dia tapi cara dia nampak sangat dia tak hormat orang . Tetapi walau apapun maafkan saya . Well , saya ni manusia biasa , tidak suka mengkritik orang dan selalu membuat kesalahan . Cuba cakap siapa je yang sempurna kat dunia ini ?

Macam inilah , saya TERbuka blogger dia , and then saya pun scroll down and scroll down and scroll down . Sampai satu saat tu , saya berhenti scroll down . Saya menatapi satu persatu , dan saya tukar ke older post dia . Dan saya buat perkara yang sama , scroll down , scroll down ,scroll down dan berhenti scroll down . Lepastu saya tukar lagi ke older post dia . Lepastu saya buat perkara yang sama dan ulang lagi . Sampai satu saaat tu, saya berhenti dah penat nak scroll down dah habis dah pun older post dia saya buat . Hehe

Saya mendapat yang budak ini seorang yang sangat memilih dan tidak bersyukur apa yang dia ada . Haha main suka hati saya je kan cakap macam tu . Hihi , okay macam ni saya rasalah dia kalau boleh setiap bulan dia nak tukar boyfriends . Maaf saya cakap .Tapi yang sekarang dia couple tu , lelaki itu baik . Haha sebab saya kenal dia sebab tu lah saya kata dia baik . Hih menggediokkkk . Saya harap budak itu tidak menyakitkan hati lelaki ini . Okay insya Allah . terima kasih .

Itu sahaja nak luahkan . Thank you for reading ;)



Sincerely,
Nur Emmy Syakina