"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, October 2, 2011
3:29 PM

Salam

So hari ini saya tidak tahu nak post apa . Sesaje menggedik je lebih nak posting . Alolo suka hati ahh . Jangan nak menyibuk sangat lah kan . Saya punya blog . Awak tukang baca . Hehe

Dari pagi sampai lah ke petang , online je lah kerjanya . Itulah dinamakan hobi . Tidak ada kerja nak buat . Hehe nak baca buku tak ada mood . Ada seorang kawan saya cakap "Kalau tak ada mood jangan baca buku , tak boleh nak masuk kalau satu pun" . Saya pun dengar lah nasihat saya . Haha ternyata ia benar lah .

So sambil belek-belek facebook saya , saya berkenan dengan seorang ini yang saya juga sudah kenal dengan dia agak lama . Tetibe mahu buka dia punya profile and saya sungguh gembira dan terkejut dia sudah mempunyai girifriend . Alhamdulillah , ada orang juga jaga dia . Bagus untuk dia kan .

Well, nak dikatakan siapa yang tidak jeles . Dulu saya sangat rapat dengan dia . Dia seorang yang baik , manis dan charming . Ada juga dia luahkan isi hati dia banyak kali dengan saya . Tetapi saya tidak ambil peduli . Itulah orang bodoh sombong namanya . Jual mahal lah katakan . Menggedik je lebih . Walaubagaimanapun , saya sudah lama tidak contact dia . Memang sudah lama . Tetapi baru baru ini , saya contact dengan dia . Maaf sebelum dia ada gf . Saya baru ingat nak rapat dengan dia balik . Tengok tu terhegeh-hegeh balik . Mak saya cakap "Baik ambik orang yang suka dan sayang dengan kita" Tapi saya ni kan yang jenis banyak songeh . Biasalah masih tak matured lagi kan .

Tengok -tengok hari ini dia dah ada orang yang boleh jaga dan sayang dengan dia . Baguslah untuk dia . Dan sekarang saya dah tak ada orang nak saya lagi . Tapi saya redha . Mungkin saya tak kisah . Mungkin memang takdir saya memang macam tu kot . Hehe

Well,yang penting sekarang ini saya akan lupakan apa yang terjadi saya dengan dia . Dan tidak akan ingat kembali . Insya Allah . Saya berharap juga dia akan gembira dan disayangi untuk selama-lamanya . Amin



Sincerely,
Nur Emmy Syakina