"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Monday, December 5, 2011
1:24 PM

Salam


Semalam saya keluar nak shopping untuk beli barang sekolah and juga nak tengok wayang . Saya nak sangat tengok cerita Ombak Rindu . Mereka semua mengatakan yang cerita ni best sangat . So saya pun teringin lah jugak nak tengok macam mana jalan cerita nya kan .

Alright , saya tengok movie pukul 4.40pm di Time Square . Sebenarnya nak ambik ticket pukul 2pm tapi dah full . Yang pukul 4pm tu pun tinggal sit depan . Haishhh , terpaksalah nak tengok punya pasal . Huahah

"SUPRISE" ? Alright yang ni memang suprise . Saya tak sangka yang akan tengok Aaron Aziz dan Maya Karin depan depan . Ahhhhhh sumpah tidak percaya . Mereka sangat hensommmm dan menawannn . Beruntung saya duduk depan depan ,dapat tatap muka mereka haha . Percaya tak ? Saya pun tak percaya . heheww

Alright cerita dia mensyahdukan sangat . Sampai satu part tu air mata saya mengalir . Hehewwww sedihh part tu . Cerita dia sweeet sangat . Jeles tengok orang yang pergi berpasangan ,Haha percaya tak .

NR sombong , menyampah !

Sincerely,
Nur Emmy Syakina