"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Friday, December 16, 2011
11:33 AM

Salam

Saya sungguh bosan dan terfikir pula mahu update blog . Dah lama saya tidak singgah sini . Dah berhabuk dah pun blog ini kan . Dah tidak nampak serinya lagi . Cehhh , okay sekarang mood tengah sedih sebab itulah jadi begini .

Nak cerita , semalam pergi Time Square . Saje nak jalan jalan sambil ber'shopping' . Melilau-lilau mata ni . Hih . Terserempak pula dengan kawan saya . Amirul Asyraf . Lupa pulak yang dia kerja kat situ . Apa tu nama kedainya Krispy Kreme Doughnuts . So jangan lupa singgah sambil tu beli eh . * Nak promote lah sikit hehe

Di kesempatan itu , saya teringin nak tengok cerita Puss in Boots . Tapi mahal pulak . Heheww time tu bawa duit cukup cukup pula . Malu lah macam ni . Okay disebabkan itulah saya tengok cerita Songlap .

Alah cerita Songlap,lakonan Shaheizy Sam , Syafie Naswip dan Sara Ali tu .


Okay, konklusinya ceritanya bosan sangat sangat sangat . Sempat saya cakap dengan kakak saya

"Jom kita keluar . Bosan ah citanya"

Maklumlah , kaya betul saya ni kan lah sangat .

Sincerely,
Nur Emmy Syakina