"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Thursday, January 19, 2012
6:31 PM

Salam

Sebelum berbicara , kita sedekahkan Al-Fatihah kepada rakan saya Sallehudin yang telah pergi tinggalkan kita ;(

Hai semua ,

Dah lama saya tidak update di sini kan . HEHE maklumlah saya busy. SPM lah katakan . HEHE. Sekolah? Ohhhhh tak best . Cehh actually best lah jugak sebab ada kawan kawan . HEHE kawan kawan yang sayangkan saya sangat.HIHI malu lettuw.

Agaklah masuk sekolah terus belajar. Memang suka HEHE. Terlalu suka sangat kan. Coiiii , tak sah kalau masuk sekolah tak ada minat someone kan . HEHE kalau boleh setiap kali menjelang sesi persekolah mesti kita ada suka seseorang kankan.

Seriously,jangan tipu semua tak pernah. HAHA suka usha dari jauh pun dah boleh buatkan kita happy kan. HEHE kantoi sudahh . Saya dengan kawan saya suka sangat someone . Cehh konon nak hidup bermadu lettuw.

HEHE biasalah , cinta monyet lah katakan. Bukan serius pun ,HAHA . Tapi tapi kan, saya suka sangat tengok dia. Setiap kali dalam kelas saya suka usha dia. Tulah advantage kalau kita duduk belakang. Dapat usha orang. HAHA tengok belakang dia pun dah cukup. Buatkan ku tersenyum malu.HAHA

Rasa-rasanya kan, dia perasan tak kalau kita pandang dia? HAHA dia pernah senyum dekat kita. Wooohhh sumpah cair gila time tu. Muka dah blushing. HAHA dia pun pernah pandang kita. Lepas kita terpandang dia je ,dia aleh mata dia ke arah lain. HAHA malu lettuw kita selalu pandang dia. HEHE nak aja saya bagi tahu dia "saya suka tengok awak" . Mesti dia malu gila.HEHE

Sampai sini okay. Lain hari saya cerita okay ;)

Sincerely,
Nur Emmy Syakina