"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Sunday, February 19, 2012
2:11 PM


Salam
Today , I feel bored and I have idea . I want update my blog. Long time no update ha. Haha. This month I think tak ada cerita best pun. Alah bisa tegal biasa, Betul ke yang saya cakap ni. Ahh main hentam je lah kan. Hehe

Saya nak cakap mengenai seseorang ni. Saya pernah tulis mengenainya dalam blog ni tapi rarely lah. Hehe time tu feelings tu masih membuak buak and then tiba tiba hilang macam tu je.Biasalah cinta budak tak matang . Hehe

Satu hari tu,kita pergi tgk bola . Saya teman kakak saya tengok bf dia main bola.And then tnmpak mamat yang pernah saya suka tu. Waaaaaa sumpah feelings tu datang balik. Tak tahu nak buat apa.My dad panggil dia, tapi time tu saya lari sebab malu lah kan.Hehe rasanya dia tak kenal saya pun. Saya rasa lah. Hmm tu yg sedihnya.

Sampai sekarang feelings tu taknak hilang.Haha tu yang peliknyaaa. Dia kukuh memanjang.Everyday my feeling toward him never change. Still maintain ma. Hahah menyampah. Dia still tidak tahu. Senyap senyap sudah kan. Everyday I will talk about him at my friend. My friend tu pun macam malas gila nak dgr. Then, terpaksalah kita simpan dalam hati je cerita tu. Hm

Dia cakap pi lah bagi tahu dia. Saya pun cakap malulah .Maklumlah takut dia tak layan. Haha smpi skrg tak tahu nak bagi tahu or tak? Should I or shouldn't?

Sincerely,
Nur Emmy Syakina