"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Friday, March 9, 2012
7:32 PM

Salam

Righ now I'm feeling like I'm become older and older and older . Oh no way . I want to look awesome and young . Lol , it's not gonna be happen right . Haha .

08/03/2012

This day is my birth day . So apa lagi tak mahu wish ke? Heheh sekali tu bagi saya hadiah lah yeah. Terima Kasih tau tau . Sambutan tidak berapa memberasangkan macam tahun tahun sebelum ni. Huaaaa tu yang sedih .

Time kat sekolah pulak, ada kawan yang ingat ada kawan yang lupa. Acano tu? My friend Anisa yang bagi tahu satu kelas . And then dieorang punya nyanyi lah Happy birthday. Dah biasa dieorang buat. Lol , haha time tu dieorang tertanya-tanya "Birthday siapa ni?" Time tu aku duduk diam and just senyum jelah . hehe terharu kot.

Tepat pukul 12 , my phone tak pernah stop dengan message wish happy birthday. I'm really grateful because ada yang ingat birthday saya ni. Hehe . Ada yang bagi hadiah yang tu pun sebab saya yang mintak. Lol muka tak malu macam tu lah kan . Hahah


Present ni from My Ex. Hehe dia baik sangat smpi bagi macam ni.Terima Kasih awak :)

Present ni dari kawan saya yg bernama Zakiran dikenali sbg Timun .Kwn yg lama saya kenal ;)

Present ni dari kawan saya yang bernama Aiman . terima kasih awak . Hehe ;)

Alright, yang tu lah kawan kawan yang ambil berat pasal saya. Hehe I ♥ you all's okay. Thanks for the wish yeah all my facebook friends and twitter . Muahhhh :-*

Sincerely,
Nur Emmy Syakina