"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, March 31, 2012
11:37 AM

Salam.

Nothing impossible. Bulan march dah nak habis. Birthday saya pun dah lepas. Terasa macam dah besar lah pulak sekarang tapi masih belum jadi lepasan SPM . SPM tinggal lagi 6 bulan tapi aku ni tak prepare apa langsung macam bukan ambil spm lah pulak. Nak buat mcm mana , sifat malas tu tak boleh nak dielakkan.

Exam for maech test saya agak memuaskan. Alhamdulillah ,relax ni hanya lah ujian bukannya peperiksaan . Nnt midyear exam kita tengoklah macam mana kan. Hehe agak lah. This march test i've got 1A+ 2A 2A- 2B+ 1C+ 1C. Not good right tapi Alhamdulillah. Aku bersyukur sangat Ya Allah .

This year rasanya saya kenal ramai orang dapat juga kawan baru. Hehe kawan je. Kekasih hati belum dpt lagi. Belajar dulu barulah datingkan, hehe . But i have crush . I don't want mention his name. Malu. Hehe.

Ok bye . Sekian :)

Sincerely,
Nur Emmy Syakina