"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Saturday, September 17, 2011
12:23 PM

Salam

Semaalam saya keluar dengan kakak dan adik saya yang lelaki tu . Yang bajet hensem gila budak tu . Saya keluar sebenarnya nak temankan adik saya yang lelaki itu . Maklumlah dia bukannya nak jumpa GF tetapi nak jumpa abang angkat dia .Memang taklah nak ajak kakak dating sama kan . Haha kalu line je kan .Haha kata dia

" Sesuai dengan ina.Dia tinggi"

Banyaklah adik aku sorang ni . Maaf saya berminat mahu berkawan je tidak lebih dari itu . Maklumlah mak saya juga suruh saya berkawan dengan dia . Insya Allah . First , meet abang angkat adik saya ni , ingat dia seorang yang pemalu . Tetapi bukan seperti yang disangkakan . Muaha gelak dia memang sumpah pelik .Okay dah . Terima Kasih kerana belanja kami tengok wayang cerita JOHNNY ENGLISH REBORN yeahhh


Haaa kalau boleh picture nak lagi besar sebenarnya . Hehe jangan jeles saya dah tengok . Maklumlah kata nina

"Kau kalau boleh nak tengok wayang setiap hari"

Haha lebih kurang begitulah ayat dia . Maaf nina nak jadi begitu nak buat bagaimanakan . Okay kembali cerita tadi . Cerita ni sumpah funny nak mampus lah . Haha terbaik gila . Inilah movie yang paling kelakar dan paling best pernah saya tengok . Wuhuuu . Goshh ! Saya rasa satu hari movie ni pun mesti dah lebih 1000 penonton yang tengok . Wahhhaa movie english semua terbaik . Movie melayu bolehlah tak 100% . Maklumlah saya ni suka mengkritik . Maaf

Lepas ni saya nak tengok cerita "Contagion" dan "Breaking Dawn" . Oh my robert pattinson . Kisah lama ku . Cehwahh perasan lebih ni . Saya akan tengok movie breaking dawn walaupun ada halangan sekalipunn . Wahh dramatis .

Sekali lagi terima kasih kerana belanja kami menonton wayang yeah abang angkat adik sayablogger-emoticon.blogspot.com


Sincerely,
Nur Emmy Syakina