"Life is adventure.To Be a good person is hard.Somehow we can try"
Instagram: EmmyKzman
Twitter: EmmyKzman
{ older posts / newer posts }

Tuesday, September 27, 2011
2:35 PM

Salam

Hi hi ! Sepatutnya dah lama post pasal ni , tapi hehe malas lah pulak nak post . And then fikir balik baik post kan kannn . Hari ahad lepas pada 25 ogos saya dengan kawan saya iaitu Fazera & zakira yang dari kota damansara nak lah beraya di subang . Muaha saje je weyyy nak raya rumah kawan lah kan kan

First saya melawat kawan baik saya iaitu syafiqah zakaria . And then rumah Hana , dan kemudiannya rumah Fahimah , dah seterusnya rumah Nina . Fuhhhhh sumpah gila rumah nina jauh nak mampus gila lah . Kena lah jalan kaki panas terik uhhh . Tapi takpe makanan rumah nina sedap . Fuhhh laksa dia mantap beb . Hehe and then kemudia pergi rumah Am . Dan last sekali pergi lah rumah Aniesss . Sedapp kek yang kakak dia buat . Hihi .

Eleh bajet je perempuan ni ;)

Ni lah akibat panas sangat . Semua orang relex je .
Dia yang melebih-lebih

Ni kawan saya , comelkan dia .
Nama dia Fazira Kamaruddin.Carilah dkt FB ye ;P


Ni Bestfriendssss saya . Pendek kan dia .
Tapi dia comel . Hehe

Ni dia Syafika Nazari . Dia lawarr derr . Baik pun baik . Heh

Yang ni pula , lelaki idaman saya . Hahah cehwahhh tak adalah
ni KAWAN saya jugak . Nama dia Am ,Peaceee yooo !

Sincerely,
Nur Emmy Syakina